en dag en vecka till;D

ja heej en vecka fram för mej nu men det är ju bara tisdag och onstad sen är vi lediga :D men jag har inte så mycket att skriva men min kommpis skulle vara med på svtB men det handlade om freespee sen när jag ringde henne så var hon skit för bannad men sen så blev hon lungn men jag saknar hene skit mycket (johanna L) men vi kanche inte kommer se varandra på hela sommar men jag måste säja vad som hända i skolan inget specigelt hende  dom första lektioner men sen på no och så bygde vi på byten men sen hade vi lunch och då så spelade vi ping pong med emma kalle wiliam och adam ;DD jag var ju skit dålig men ;DD men ska gå nu heeej men jag ska gå och läga mej ;DD sees sen men jag ska ladda upp bilderna snart  kanche i mån eller någon ana dag ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0